fredag 20 september 2013

Mitt livs Novell :)

Hädanefter kommer jag å skriva mina lite längre inlägg här inne, så den som vill vet mera om mej än vad jag skriver på fb får hänga med hittnes..

Tidig morron, å efter 2 koppar kaffe så kommer energin springandes, men den här tiden kan man ju inte göra nå, grannarna skulle avliva mej då.. 
Önskar jag fick bo i hus, å göra som jag vill..
Skulle villa äga ett Snickeri, en Verkstad, en restaurang, å en stuga i fjällen :) Det vore min dröm det :) 
Älskar å hålla på pygla med olika saker, uppfinna egna lösningar på problem, kunna testa dom å inse att, faan, det gick inte :) Men tanken va iaf bra :) 
Kunna ha verktyg för att testa allt joll jag kommer på, hahaha, där har du ju mitt handikapp, 
jag äger ingenting, förutom en massa ideer..


Men från det ena till det andra, ser ni va vackert? :-O Herregud, man blir stum.. 
Där skulle jag villa gå med Tindra å bara vara i hösten, jag älskar den svala luften, jag kan andas..
Men just den här bilden behöver man nog inte leta så långt efter här i Voxnadalen, den kan finnas runt knuten :) 
Å med mina kilon som rasar så känner jag suget mer å mer att villa ut å leta efter det fina i naturen, ut å röra på mej, (ut å ramla kull) skulle Erica sagt om hon hörde mej nu :) 
Jamen "so what" huvesaken man inte gör illa sig när jag stupar som jag gör :)

För tillfället så säger jag "Tjing" 
Ha en bra dag allehop... 
Stor Kram.. 

1 kommentar:

  1. Hahahahahaahhaha.. ja ut å ramla omkull som vanligt. . :-)

    SvaraRadera