onsdag 31 juli 2013

Häj!! 
Det här har varit en semester som inte går av för hackor :)
Vilken tur jag hade som flyttade hit :) 
Helt suveränt med folk runt omk mig som jag kan umgås med på MINA villkor, som accepterar mej som jag är, (verkar det som iaf ) :) Hahaha... Jodå, det gör dom..
Jag trodde jag skulle bli lika ensam här som jag va på Bäckstigen, för det är jobbigt att vara ensam mitt i smeten, ist för vara ensam ute i skogen.. 
Å den här ensamheten har jag ju valt själv, för jag va tvungen, när jag hade deppen, å då blev resultatet så.. 
Jag är nu 47 år, å nu har jag accepterat att jag är en ensamvarg, men det känns ändå kanonbra att jag kan umgås med folk, när jag vill, å OM jag vill.. 
Dom bra dagarna är nu fler än dom dåliga :) 

Jag måste åxå hylla mina barn, mina vuxna barn.. Vilka gofisar dom är, vart vore jag utan dom, hujedamej, det törs jag inte ens tänka på..
Erica.. Den snällaste tjejen som finns, man kan inte tro att det är sant att hon kommer av mej, ;) Hahaha..
Så otroligt vacker å försynt.. Trevlig så det förslår.. Å omtänksam djupt in i hjärtat...
Johan.. Den tystlåtna, vackra, ljushåriga, brunögda svärmorsdrömmen :) Joo, för det vet jag att han en gång kommer att bli, snäll i djupet av sitt hjärta, å den grabben e inte dum ska jag tala om, intelligens på hög nivå..
Jag är inte ens allmänbildad brevid honom.. 


Mina underbara ungar, tack för att jag fick bli mamma till er <3 p="">

Nu har jag en vecka å en dag kvar på semestern, å jävlar va energi jag har tankat, känns otroligt bra inför den kommande hösten å mörkret, det är så här en semester ska vara..
Men än är den inte slut, å det är bara jag som kan se till att det blir kanon sista veckan åxå :)
Dom säger att livet börjar vid 40?? Men jag tycker det börjar vid 47 ja ;) 
Åtmindstone för mej :) 

Tjing på er, så hörs vi när vi hörs <3 nbsp="" p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar